• وبلاگ : رو به آسمان
  • يادداشت : آيت عظمي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    با سلام
    از اينکه با شفافيت پاسخ نمي گوئيد، گله مندم .
    مطالبي که در خصوص شهيد مطهري به نگارش در آورده ايد قابل تشکر و قدر داني است. موفق باشيد
    پاسخ

    سلام عليكم انشاالله سعي مي كنم تاحد امكان شفاف جواب دهم البته پرداختن مفصل در بخش نظر دهي به مطالب چندان ممكن نيست ،از توجه و نگاه فارغ از برخي اختلاف نظرها تان كه نشان دهنده حريت فكري و انصاف شماست ممنونم
    با سلام
    جايگاه ولايت فقيه در نزد شما کجاست؟
    گفته هاي شما با نظرات مقام معظم رهبري فاصله قابل توجهي دارد! و فکر مي کنم، که نوشته هاي شما، در مقابل منطق قوي قرآني محمد رسول الله... از پشتوانه لازم برخوردار نيست و به همين خاطر با انگ زدن قصد رهايي و فرار از منطق حق را داري، و لذا دين خود را براي گرايشهاي حزبي که فقط بدنبال قدرت و ثروت هستند، به کمتر از بهشت نفروش.
    حکايت شما مثل آن فردي است که گفت من حافظ را از سعدي بيشتر دوست دارم ، گفتند براي چه؟
    گفت، سعدي مي گويد: برو کار مي کن مگو چيست کار
    اما حافظ مي گويد: بر لب جوي نشين و گذر عمر ببين
    ايام بکام.
    پاسخ

    سلام عليكم آنچه درنوشته آمده گفته هاي يكي از مراجع برجسته است نه بنده لابد از نظر شما سخن ايشان با قرآن منافات دارد ؟!كساني هم كه شهيد مطهري را كشتند مي گفتند منطق تو با قرآن نمي سازد وقرآن را ما فرقاني ها مي فهيم ،البته عالمان حقيقي را از اين اتهامات باكي نيست مگر به امام حسن لقب مذلل المومنين ندادند ،جايگاه ولايت فقيه راهم قانون براي همه مشخص كرده است
    با سلام
    برادر محترم؛ عنصر زمان و مکان در تصميم به موقع و در وقت لازم از ضروريات است ، چرا اشتباه قياس مي کني!، امام حسن(ع) را يارن منافق به صلح تحميلي کشاندند و ائمه معصومين(ع) هر کدام در زمان خود، بر اساس مقتضاي زمان، اقدام لازم را انجام دادند.
    امروز زمان صلح حسني نيست، مگر براي کساني که خوي کاخ نشيني دارند و جشن ميلاد حضرت فاطمه (س) را هم در کاخ مي گيرند و خود هم قبل از رياست جمهوري در کاخ زندکي کرده اند. دوست من ، مطلبي را که مطرح کرده اي -با عرض پوزش- شبيه نظرات انجمن حجتيه است، و اين تفکر اگر فرصتي پيدا کند، امام زمان (عج) را هم تسليم آمريکا براي زندگي اومانيستي خود مي کند.
    چند بيتي خطاب به مولايمان حضرت بقية الله
    تمام راه ظهور تو با گنه بستم / دروغ گفته ام آقا که منتظر هستم
    کسي به فکر شما نيست، راست مي گويم / دعا براي تو بازيست، راست مي گويم
    درون سينه ما عشق، يخ زده آقا / تمام مزرعه هامان ملخ زده آقا
    کسي که با تو بماند، به جانت آقا نيست/براي آمدن اين جمعه هم مهيا نيست
    موفق باشيد
    پاسخ

    سلام عليكم تشخيص مقتضاي زمان باكيست ؟وچه كساني اولويت در اين تشخيص دارند ؟آيا اسلام شناسان درجه اول دراين اولويت نيستند ؟سياست مداري مدعيان ساده زيستي را هم ديديم كه چه بلايي سر كشور آوردند دوره اين ادا و ادعابازي ها و رياكاريها به سر آمده است ،مشابه سازي وانگ زني در فقدان برهان ومنطق رخ مي نمايد موفق باشيد
    با سلام نظرات بسيار خوب و مفيدي است و رئيس جمهور هم امروز همين مطالب را مطرح کرد .
    اشکال اين نظرات اين است، که با روح انقلابي گري و دستور قرآني« مُحمد رسول الله و الذين معهم اشداء علي الکفار و روحماء بينهم » فاصله دارد و در دنياي امروز اين نظرات غير انقلابي به صلح حسني منجر خواهد شد و آنچه که ولي امر مسلمين فرمودند اين است که؛ صلح حسني روي نخواهد داد و عاشورا هم که به ذبح حسين ابن علي(ع) منجر شد، تکرار نخواهد شد.
    پاسخ

    سلام عليكم يعني شما مخالف صلح حسني هستيد ؟وآن را غير قرآني مي دانيد!! لابد عدم قيام ائمه ديگر عليهم السلام هم غير قرآني است !!!!