• وبلاگ : رو به آسمان
  • يادداشت : نمودهاي تحجر جديد
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    پرچم هاي سياه شرق
    آماده تبادل لينک با وبلاگ هاي شما/يه همکاري دائمي بدن هزينه
    ابتدا ما را به اسم پرچم هاي سياه شرق لينک کنيد و بعد خبر بديد
    http://shargh.us/fa/
    + عمدي يا سهوي؟؟؟؟؟؟ 
    سلام مجدد
    طيفي ديگر از متحجرين ـ که انشاءالله سهوا از قلم شما افتاده اندـ کساني هستند که هرگونه توجه به مبارزه جهاني براي تحقق عدالت را جنگ طلبي و تندروي و آنرا به دروغ در تضاد با انديشه هاي امام معرفي مي کنند. امام خود مي فرمايند:
    «مسئولان ما بايد بدانند كه انقلاب ما محدود به ايران نيست. انقلاب مردم ايران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداري حضرت حجت (عج) است.... مسائل اقتصادي و مادي‌ اگر لحظه‌اي مسئولان را از وظيفه‌اي كه بر عهده دارند منصرف كند، خطري بزرگ و خيانتي سهمگين را به دنبال دارد. بايد دولت جمهوري اسلامي تمامي سعي و توان خود را در اداره هر چه بهتر مردم بنمايد ‌ولي اين بدان معنا نيست كه آنها را از اهداف عظيم انقلاب كه ايجاد حكومت جهاني اسلام است، منصرف كند ... من بار ديگر از مسئولان بالاي نظام جمهوري اسلامي مي‌‌خواهم كه از هيچ كس و از هيچ چيز جز خداي بزرگ نترسند و كمرها را ببندند و دست از مبارزه و جهاد عليه فساد و فحشاي سرمايه‌داري غرب و پوچي و تجاوز كمونيزم نکشند كه ما هنوز در قدم‌‌‌هاي اول مبارزه جهاني خود عليه غرب و شرقيم.»
    پاسخ

    سلام عليكم
    + + عمدي يا سهوي؟؟؟؟ 
    سلام مجدد
    عده ديگري از متحجرين ـ که انشاءالله به سهو از قلم شما افتادن ـ کساني هستن که با ادعاي پيروي از امام راحل و چسباندن خود به ايشان، در مقابل امام حاضر و جانشين به حق آن پير سفر کرده ايستادند و با مشارکت در فتنه يا سکوت آميخته به حمايت از آن و يا تحريک و اميددادن به فتنه گران درخطبه هاي نمازجمعه و...ـ ظاهرا در مقابل رأي مردم و جمهوريت نظام و در واقع، در مقابل اصل انقلاب و ستون خيمه آن يعني ولايت فقيه قد علم کردن
    پاسخ

    سلام
    + دشمنان دوست نماي امام 
    سلام
    بحث سيداحمد بود نه سيد حسن يا سيد ياسر يا سيد حسين و...
    اگه حافظه تون قد نميده از بزرگترها يا سؤال کنيد تا بدونيد انقدر رابطه طيف هاشمي با سيد احمد شکرآب بود که مرگ حاج احمد اقا به طور باورپذيري به ايشان نسبت داده شد و در سطح وسيعي از جامعه فراگير شد. منظورم اين نيست که ايشون قاتل سيد احمده ولي اين قضيه تاحدي عمق اختلافات ميان آنها را برملا کرد
    پاسخ

    سلام مرگ مرحوم طالقاني هم به دكتر بهشتي نسبت داده شد اگر اين گونه شايعات بي اساس معيار داوريها باشد واي به حال آن جامعه وسياست شناسي
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ شنبه 93 خرداد 17 نوشته شما با عنوان نمودهاي تحجر جديد برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب هما و دبير سرويس آن ج.ا. شيرازي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    شلام از توجه شما بزرگواران ممنونم
    + عينک تعصب کوري به دنبال داره 
    (در اين بخش که برخي از روحانيون فعال هستند با تحريف آشکار ادعا مي کنند که امام اعتقاد عميق به جمهوريت نداشت)
    بله اينها نظر امام را تحريف کردن.
    اما به نظر شما در بخش ديگري از متحجرين که اتفاقا روحانيون ديگري فعال هستن و با تحريف آشکار ادعا ميکنن که امام اواخر عمر شريفشون اعتقادي به شعار مرگ بر آمريکا ـ که از اصول راهبردي انديشه امام در قبل و بعد انقلاب بود ـ نداشت و براي اين ادعاشون به جلسات دونفره و کاغذ دست نويس ـ و اگه از دستشون بربياد به خواب و... ـ هم متوسل ميشن اينها جزء کدوم قشر متحجرين هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ

    اين دسته دوم نمي گويند اعتقادي نداشت بلکه دستور يا توصيه حذف اين شعار را دادند مگر شعار مرگ بر شوروي حذف نشد آيا به معناي عدول امام از اعتقاد مبارزه با ظالمان بود ؟
    + دشمنان دوست نماي امام(ره) 
    (کساني که از من کينه دارند بعد از من اين کينه خود را با حمله به اطرافيان ونزديکانم نشان خواهند داد ،)
    سلام
    بيشترين اين حملات زمان دولت هاشمي از طرف هواداران ايشون به حاج احمد آقا ميشد چون ايشون صندوق اسرار امام بود و چيزهايي را درباره اون طيف از امام ميدانست که اونها مايل به افشاي آن نبودن. ضمن اينکه همه کساني که سن و حافظه شون به اون دوران قد ميده اعتراضات نهان و آشکار حاج احمد آقا به سياستهاي دولت هاشمي را به ياد دارن.
    پاسخ

    سلام اين هم ادعايي بيش نيست رابطه هاشمي وبيت امام درزمان حيات وبعداز ايشان درحد اعلا بوده است ونشانه آن اعتراض حاج سيد حسن ودختر امام راحل به رد صلاحيت هاشمي بود که يکي درنامه به خود هاشمي وديگري درنامه به رهبر انقلاب انعکاس يافت
    + عمدي يا سهوي؟؟؟؟ 
    سلام
    يک نوع مهم را ـ انشاءالله سهوا ـ اشاره نکرديد:
    کساني مدعي اين هستند که هر کس يار امام (ره)بوده يا امام، زماني در گفتار يا عمل او را تأييد نموده تا ابد مصون است شبيه ادعاي کساني که تمام ياران رسول اکرم(ص) را مصون از خطا ميدانستند. امام بزرگوار در پيش بيني و پيشگويي بسيار دقيقي در اواخر وصيت نامه سياسي الهي شان اينگونه اين افراد را بر ملا مي نمايند: «من در طول نهضت و انقلاب به واسطه سالوس و اسلام نمايي بعضي افراد، ذکري از آنها کرده و تمجيدي نموده ام که بعد فهميدم از دغل بازي آنها غافل شدم. آن تمجيدها در حالي بود که خود را به جمهوري اسلامي متعهد و وفادار مي نماياندند و نبايد از آن مسائل سوءاستفاده شود و ميزان در هرکس حال فعلي اوست.»
    و در اين کلام امام فرقي ميان نزديکان ايشان و آدمهاي معروف و ديگران نيست.
    پاسخ

    سلام