• وبلاگ : رو به آسمان
  • يادداشت : راز ماندگاري شريعتي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + چه فايده 
    چندان رو به آسمان هم نيستيد !
    اين ره که تو مي روي به ترکستان است اي نهرواني !
    + م 
    نميدانم چرا برخي وبلاگها به نظرات مخاطبين توجهي ندارند ، آخر يک مرد روحاني به سئوالات که هيچ ، نبايد به سلام ها هم جواب بدهد ؟
    چقدر بد است تکبر و خودخواهي برخي مديران وبلاگها .... الان شما دو نظر داريد که جواب نداده ايد و اين هم سومي اش ...

    مژده اي هم نَفَسانم رمضان مي آيد

    کَز دَمِ عيسوي اَش مُرده به جان مي آيد


    سلام

    به روزم تشريف بيار


    پاسخ

    سلام عليكم انشاالله
    + محمدحسن 
    با سلام ، بنده با مطالعه کتابهاي ايشان با اسلام انقلابي آشنا شدم و يا بقولي انقلابي شدم ! برخي کتابهايشان را از فرط علاقه چندين مرتبه از اول تا آخر ، (کلمه کلمه) خوانده ام ، يادم است اولين کتاب ايشان را که خواندم در مورد شهادت و امام حسين عليه السلام بود و جمله ي معروف « آنان که رفتند کاري حسيني کردند و آنان که مانده اند بايد کاري زينبي کنند وگرنه يزيدي اند » از آن کتاب مرا به شدن منقلب کرد و راه مبارزه با رژيم طاغوتي را در پيش گرفتم !
    با همه ي اين توصيفات ، برخي از نظريات ايشان از جمله اسلام منهاي روحانيت را بشدت رد مي کنم ، از يک طرف دفاع خوبي که از روحانيت کرده و از طرفي ديگر مخالفتهاي آن چناني ! هنوز هم بعد از گذشت نزديک به چهل سال من اين تناقضات را نمي توانم هضم کنم !!! آيا شما در اين مورد بررسي کرده ايد و نظر راهگشائي داريد ؟
    اگر تبيين موضوع فرمائيد خيلي سپاسگزارم ، موفق باشيد جناب زارعي
    پاسخ

    سلام عليكم از توجه واظهار نظر شما ممنون ،تا جايي كه بنده با آثار دكتر شريعتي هستم ايشان دنبال تز اسلام منهاي روحانيت نبود بلكه انتقاداتي به برخي از روش هاي روحانيت داشت گرچه زبان انتقادش گاه به شدت تند وتيز بود موفق باشيد
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ شنبه 93 خرداد 31 نوشته شما با عنوان راز ماندگاري شريعتي برگزيده شده و در جايگاه تيتر دو در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب هما و دبير سرويس آن ج.ا. شيرازي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليكم از توجه شمابزرگواران ممنونم
    مطلب قشنگي بود
    پاسخ

    ممنون