• وبلاگ : رو به آسمان
  • يادداشت : از ابو سفيان تا بي بي سي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    با سلام، بازهم هوائي شدي و در کنار ديگ پلو انگليس به انتظار نشسته اي تا با لقمه اي چرب، کام تشنگان قدت و ثروت را سيراب نمايد و همچون بت بزرگ، با کنار هم گذاشتن احاديث شريف اهل بيت(ع)، به تفسير شکمي و فقه دلم مي خواهد، پرداخته اي!!! و آنگاه با روباه پير، نرد عشق بازي مي کني، تا نام شما را هم در ليست روشنفکران غربگرا در سفارتش ثبت نمايد! چرا با ناموس و شرف شيعه که قرآن و احاديث و روايات ما است، براي اهداف کثيف ماکياولي بازي مي کني و دينت را بازيچه امثال رفسنجاني هاي دنيا طلب قرار داده اي!!! ضمناً 1- نظام اسلامي سالهاست که ابوسفيانها و معاويه هاي زمانه را تحمل کرده تا انقلاب اسلامي توفنده و کوبنده به راه خود ادامه دهد و پرچم را به کوري چشم دشمنان، به دست صاحب اصلي بسپارد. 2- بازهم به کوري چشم دشمنان، ملت ايران به اکثريت مجلسين خبرگان رهبري و شوراي اسلامي رأي داده و لذا شادي و غرور امثال شما که در فکر تصرف مجالس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري بوديد، به يأس مبدل شد و ملت توجهي به شادي مصنوعي دنياطلبان نمي کند!!!!!!!!!!!
    پاسخ

    سلام عليکم
    + علي 
    با سلام
    اصل استناد شما به اين روايت تاريخي غلط است زيرا ابوسفيان آن موقع در بين عامه مردم اصلا به عنوان دشمن اسلام شناخته نميشد.
    اما آيا مردم ما انگليس و آمريکا را به عنوان دشمن قبول ندارند در حالي که دشمني آنها را با گوشت و پوست خود لمس کرده‌اند؟!
    پاسخ

    سلام عليکم اطلاعات خودرا نسبت به تاريخ اسلام تقويت کنيد ،مقابله ابوسفيان با پيامبر در طول دوران بعثت حضرت، امري روشن بوده وابوسفيان از دشمنان درجه يک ومشهور پيامبر بودند
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ يكشنبه 94 اسفند 9 نوشته شما با عنوان از ابو سفيان تا بي بي سي برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب غزل ِ صداقت و دبير سرويس آن روشن تر از خورشيد بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليکم تشکر از توجه شما مويد باشيد