سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جای تعجب ندارد! اگر تمام شانتاژهای خبری مکتب ایران علیه مودت ?? ساله رهبر معظم انقلاب و آیت الله هاشمی
 
عاجزمانده چرا که امام بر گردن این دو یار دیرین انقلاب رشته ای افکنده و می برد هر جا که خاطر خواه اوست!
 
  • جای تعجب ندارد! وقتی ائمه جمعه محترم کشور درلباس پیامبر هدیه چرب و نرم «مکتب ایران»را بازنکرده پس فرستادند وپولها به بیت المال مکتب ایران برگشت تا ایشان ازبرکات این پولها مصون بمانند چرا که روزی روحانیت بر سفره مکتب اهل بیت (ع) است!
  • جای تعجب ندارد! اگر مکتب ایران هم از ابتکار شاه علیه روحانیت یادگرفته و«وعاظ ولایی»تشکیل دهد شتر سواری ستیزبا روحانیت دولا دولا نمی شود!
  • جای تعجب ندارد ! اگر کیهان به جای دولت به بیانیه هاشمی می تازد کیهان همیشه پای کار تاختن به هاشمی است شعبان و رمضانش هم فرقی ندارد!
  • جای تعجب ندارد!اگر دولت ?? به جای کیهان به ارکان قانونی نظام می تازدکیهان سالها پیش نسخه تفکر سیاسی امام را در مصاحبه با هاشمی پیچید و گفت:« منظورامام از طرح ولایت مطلقه فقیه و تشکیل مجمع تشخیص مصلحت تابع کردن فقهای شورای نگهبان از خود بود!!؟»
  • جای تعجب ندارد ! اگرخبرگزاری فارس به جای کیهان به بیانیه مجمع علیه قانون ستیزی مکتب ایران می تازد چرا که چشم وگوشی برای شنیدن هشدارهای مشفقانه هاشمی ندارند صم و بکم الی الولایت مکتب ایران!
  • جای تعجب ندارد!اگر«جریان بی باک»هم ازاین نمد دنبال کلاهی برای خود است آخر کیهان سالها پیش از ضمیر فاعل «می گویند» حرف دل آنها را به هاشمی زده بود که با همکاری خامنه ای وحاج احمد آقا راه را برای رهبری فرد مورد نظر خود هموار کردید؟!! فقط تعجب از آن است که چرا با بی باکی کاندیدای خویش را برای ریاست مجلس خبرگان معرفی نمی کنند و به شانتاژ خبری پیرامون آیت الله مهدوی کنی یار دیرین آیت الله هاشمی رفسنجانی روی آورده اند؟

اگر تمام شانتاژهای خبری مکتب ایران را علیه برادری و همسنگری ?? ساله رهبر معظم انقلاب و آیت الله هاشمی رفسنجانی عاجز و درمانده می بینیم تعجب نمی کنیم چرا که امام بر گردن این دو یار دیرین انقلاب رشته ای افکنده و می برد هر جا که خاطر خواه اوست ! وقتی ائمه جمعه محترم کشور در لباس پیامبر هدیه چرب و نرم « مکتب ایران » را باز نکرده پس فرستادند و  پولها به بیت المال مکتب ایران برگشت تا لااقل روحانیت کشور از برکات این پولها مصون بمانند جای هیچ تعجبی نبود چرا که این روحانیت متعهد در آزمونهای بسیار دشوارتر از این هم سربلند بیرون آمده تا امروز مراجع عظام تقلید بی هیچ منتی از هیچ احدی بتوانند فقط حق مردم را در راستای مکتب اهل بیت (ع) مطالبه کنند هر چند که در این راه مقدس زخم زبان سفیهان هم از شماره برون شود . اگر از این خبر متعجب نشدیم از شباهت ابتکار مکتب ایران و شاه هم در تشکیل « وعاظ ولایی» متعجب نمی شویم چرا که شتر سواری ستیز با روحانیت دولا دولا نمی شود اختلاف افکنی در بین روحانیت یک راه ثابت داشته و دارد و بس ! در همین راستا هم از پاسخ کیهان به جای مکتب ایران به بیانیه هاشمی هم متعجب نشدیم چرا که برای کیهان سالهاست شاخص حمله به هاشمی است شعبان و رمضانش هم فرقی ندارد چنانکه اگر امروز دولت آشکارا به جای کیهان به ارکان مصرح قانون اساسی نظام می تازد باز هم متعجب نمی شویم چرا که سالها پیش کیهان به عیان نسخه تفکر سیاسی امام ( ره ) را در مصاحبه با هاشمی پیچید و گفت : «منظورامام از طرح ولایت مطلقه فقیه و تشکیل مجمع تشخیص مصلحت تابع کردن فقهای شورای نگهبان از خود بود!!؟» پس دولت ?? فقط نسخه سال ?? کیهان را در پی وصول است اگر خبرگزاری فارس به جای کیهان به بیانیه مجمع علیه قانون ستیزی مکتب ایران می تازد هم عجبی ندارد چرا که اصولا چشم وگوشی برای شنیدن هشدارهای مشفقانه هاشمی ندارند صم و بکم الی الولایت ...! اگر « جریان بی باک » هم از این نمددنبال کلاهی برای خود است آخر کیهان سالها پیش از ضمیر فاعل می گویند حرف دل آنها را به هاشمی زده بود که با همکاری خامنه ای و حاج احمد آقا راه را برای رهبری فرد مورد نظر خود هموار کردید؟!! فقط تعجب از آن است که چرا بی باکانه کاندیدای خویش را برای ریاست مجلس خبرگان معرفی نمی کنند و به شانتاژ خبری پیرامون آیت الله مهدوی کنی یار دیرین آیت الله هاشمی رفسنجانی روی آورده اند؟

کدخبر: ?????????????


یکشنبه ?? بهمن ????سایت آیت الله هاشمی رفسنجانی





تاریخ : یکشنبه 89/11/17 | 1:13 عصر | نویسنده : مرتضی زارعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.