سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاید شماهم بارها تصاویری در باره چگونگی تخلف یک راننده در جاده ها در سیمادیده اید که دوربینی همراه افسر راهنمایی ماشینی را تعقیب می کند وپس از توقف آن راننده را پیاده کرده در باره تخلفات اوبا او صحبت می کند

وگاه تصویر کامل آن فرد رانیز نشان  داد ه می شود  دراین برنامه ها سیما باژستی آمرانه وبا لحنی توبیخی وگاه توهین آمیز در واقع از مردم عادی مچ گیری می کند وآن را درمعرض دید عموم قرار می دهد

حال سئوالی که از سیما ودیگر رسانه ها باید پرسید این که چراتخلفات بزرگتر ومهمتر را رصد نمی کنید ؟ چرا همیشه به سراغ افراد عادی وشهروندان می روید ؟ چرا از مسئولان بازخواست نمی کنید ؟

از تخلفات میلیاردی که در بودجه رخ می دهد سخن نمی گویید ؟ از ادعای سال گذشته رییس دولت که صد میلیارد در حساب ذخیره ارزی است واز سخن امروز مجلس که  موجودی ذخیره حساب ارزی  کاملا خالی گشته است حرفی نمی زنید ؟ 

 واین که چه بلایی سر این همه موجودی آمده است نمی گویید ؟از44 میلیارد برداشت غیر قانونی دولت که مجلس ازآن پرده برداشته است نمی گویید ؟ چرا از این سخن کارشناسان اقتصادی که رشد اقتصاد کشور به صفر رسیده حرفی نمی زنید ؟

  ومسئولان را برای پاسخ گویی به این فاجعه فرانمی خوانید ؟چرااز تاخیر دوماهه تصویب بودجه سال نود نمی گویید ؟ از دستمزد 40 میلیونی خود سیما به یک خواننده بابت یک ساعت اجرای برنامه درنوروز چرا گزارش پخش نمی کنید ؟

 ازبه اغما رفتن پرونده معاون رییس دولت که بارها از جانب قوه قضاییه جدی بودن اتهامات درشت اقتصادی ایشان  مورد تایید قرار گرفته است حرفی نمی زنید ؟ودهها وصدها تخلف دولتی وغیردولتی که بازگشت به بیت المال و حق همه ملت دارد چرا حرفی زده نمی شود ؟

تعقیب ورسوا کردن یک شهروند عادی هنر نیست بلکه متصدیان قانون گریز ومتخلف را به پاسخ گویی وادای توضیح وجواب وادارنمودن هنراست  وبدانیم که دربرابر مسئولان مداحی وتملق ورزی کردن

وبا مردم عادی به زبان امرونهی ونصحیت وبازخواست سخن گفتن روش معتقدان به استبداد وتحقیر مردم است  تعریف دائمی ازخود وبرنامه های خود واغماض از خطای هم حزبی وگروهی خود ومبتلا ی به درد خود پرستی  وخود ستایی  بودن از اوصاف مستبدان تاریخ است .

 






تاریخ : جمعه 90/2/9 | 7:17 عصر | نویسنده : مرتضی زارعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.