سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توآمدی وآمدنت سلام بود  همان گونه که زندگییت سلام  و بعثتت سلام است ( وَ سَلامٌ عَلَیْهِ یَوْمَ وُلِدَ وَ یَوْمَ یَمُوتُ وَ یَوْمَ یُبْعَثُ حَیًّا)(سلام بر او روزى که زاده شد و روزى که مى‏میرد و روزى که دیگر بار زنده برانگیخته مى‏شود.)
و خداوند جان عزیزیت را همواره و همه جا مبارک قرار داد.(وَ جَعَلَنی‏ مُبارَکاً أَیْنَ ما کُنْتُ )

تو آمدی وبرای یاری خدا فریاد زدی وبه توحید و بندگی خواندی  (فَلَمَّا أَحَسَّ عیسى‏ مِنْهُمُ الْکُفْرَ قالَ مَنْ أَنْصاری إِلَى اللَّهِ)(چون عیسى دریافت که به او ایمان نمى‏آورند، گفت: چه کسانى در راه خدا یاران منند؟ )

 ولی انسان خداناشناس برای یاری شیطان به تو مقام خدایی داد و این شد که مدعیان پیروی از تو به جای سلام ،سلاح وستم برای خلق به ارمغان آوردند و مقدسان نمایان نادان خون خیالی تو را ضامن بخشش گناهان  دانستند و این شد که جهانی را به عصیان و حرمان آلودند ،

متولیان متوهم و مشرک تورا مقام خدایی دادند و به صلیبت کشیدند تا خدارا کشته باشند تا  تاریخی را در حیرت ود هشت مدام سرگردان و ناآرام آواره سازنند تاشک شیطانی را در گسترده زمانها امتداد دهند.

(وَ قَوْلِهِمْ إِنَّا قَتَلْنَا الْمَسیحَ عیسَى ابْنَ مَرْیَمَ رَسُولَ اللَّهِ وَ ما قَتَلُوهُ وَ ما صَلَبُوهُ وَ لکِنْ شُبِّهَ لَهُمْ وَ إِنَّ الَّذینَ اخْتَلَفُوا فیهِ لَفی‏ شَکٍّ مِنْهُ ما لَهُمْ بِهِ مِنْ عِلْمٍ إِلاَّ اتِّباعَ الظَّنِّ وَ ما قَتَلُوهُ یَقیناً )

(و نیز بدان سبب که گفتند: ما مسیح پسر مریم پیامبر خدا را کشتیم. و حال آنکه آنان مسیح را نکشتند و بر دار نکردند بلکه امر برایشان مشتبه شد. هر آینه آنان که درباره او اختلاف مى‏کردند خود در تردید بودند و به آن یقین نداشتند. تنها پیرو گمان خود بودند و عیسى را به یقین نکشته بودند)

 و این شد که امروز مدعیان دین تو در سرگشتگی  ایمان سوز و جهالت اندوز  خود به پرستش انسان و خود روی آورده اند خدایشان خودهایشان است  و چه خدایان خرد و دین خیره سری دارند خودهای که درحد خوکان تنزل یافته و دین ودنیایشان  به باغ وحشی مبدل گشته است.

 تواز بندگی گفتی واینان به بردگی وشرمندگی رسیده اند تو گفتی جان خودرا از بند خود آزاد کنید تا به رهایی برسید واینان خودرا در سودا سرای سرمایه به حراج گذاشتند وامروز برای همه قیمتی گذاشته اند.

 برای خرید و فروشش و قیمت هر کس به میزان خدمتی است که به خدایان سود و سرمایه می کند وآن که بیشتر غفلت وحیرت را توجیه و ترویج می کند و بهتر خود وخلق را اسیر فریب و سحر ساحران زمان می کند قرب وارج بیشتر نزد فرعونیان زمان می یابد .

 دراین دنیای زر و زور و تزویر پای یک بازیکن به اندازه کار چندین کارخانه و کارگرانش ارزش دارد و چهره یک بازیگر گران تر از گردانی از نیروی جوان وآماده به کار است ،بازی و بازیگری  زندگی و آیین مردم گشته است .

 وکاش زودتر برای اعاده حیثیت از مسیح مظلوم  وانسان مغموم و مفلوک بازمی گشتی . تاریخ به انتظار نشسته تا با امام انسان وایمان با ولی وصاحب دوران با مهدی موعود(عج) برای نجات انسان باز گردی .






تاریخ : سه شنبه 91/10/12 | 3:0 عصر | نویسنده : مرتضی زارعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.