سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امروز در راهپیمایی با شکوه مردم قم در حین سخنرانی آقای لاریجانی عده ای با دادن شعار و حرکات زشت سخنرانی ایشان را ناتمام گذاشتند واین موضوع  ازجهات مختلف قابل تامل است

1-امروز یک جشن ملی اسلامی  ومتعلق به اصل نظام و رهبری ومردم بود وقطعا کسانی که به هربهانه ودلیل این شادی وشور را در کام مردم تلخ می کنند از مردم و رهبری نیستند وخدمتگزاران بی مزد دشمنان انقلاب اسلامی هستند.

 کسانی که جشن اتحاد و یکرنگی  و همدلی را به میتینگ جناحی و باندی تبدیل می کنند خط تفرقه و نفاق را ترویج و تحکیم می کنند و لذادر  شعارهایشان هم صادق نیستند  شعار بصیرت می دهند.

 اما خلاف توصیه و فرمان ولایت عمل می کنند، در تقبیح وحدت شکنی تظاهر سازی می کنند اما خود عین تفرقه و تمرد و وحدت شکنی هستند.

2-این ماجرا به بهانه اتفاقات هفته گذشته مجلس رخ داد اتفاقی که شروع کننده آن رییس جمهور بود ونقش اصلی واولی را ایشان در بلوا فکنی داشت با این حال سخنرانی احمدی نژاد بدون حاشیه پایان یافت .

وهمین تفاوت در شیوه برگزاری دوسخنرانی (که در یکی سخنرانی که بیشترین نقش را نیز در فتنه انگیزی اخیر داشته بدون  کمترین مزاحمت صحبت می کند و در دیگری  سخنرانی که در واقعه مجلس بیشتر از خود وقانون دفاع کرده والبته شاید بی تقصیر هم نبوده  باهیاهو وهتاکی عده ای بهم می خورد ،)

 دلیل دیگری بر بد اخلاقی وبی منطقی طرفداران جریان انحرافی است که فقط در پی بلوا وآشوب افکنی هستند وتفاوت نمی کند در مجلس باشد یا خیابان ویا امکان و اجتماعات مقدس

3-و تاسف بیشتر ازآن است که ظهورو بروز این تفرقه افکنی  واخلاق سوزی وحرمت شکنی در جشن اتحاد و شهر قم که شهر علم ولایت و ایمان و مهد انقلاب اسلامی است  چهره مقدس این شهر را  را تخریب می کند.

 مضافا این که حریم ملکوتی کریمه اهل بیت نیز به دست اوباشان عرصه سیاست شکسته شد و این گناه وجرم و زشتی عمل عمله های  آگاه و نا آگاه جریان انحرافی را بیشتر می کند  .






تاریخ : یکشنبه 91/11/22 | 7:57 عصر | نویسنده : مرتضی زارعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.