سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جنایت جدیدی که حکام سعودی مرتکب شدند و دهها مسلمان وبه خصوص شیعه را به جرم معترض حکومت بودن ، قساوتمندانه  گردن زدند دوباره و صد باره حقایق و واقعیاتی را در جهان و منطقه آشکار ساخت.

نخست این که گوهر پلید دستگاه اموی سعودی تغییر نکرده وبرخلاف عوام فریبی هایی که در اجرای  ظاهری اصلاح و توجه به حقوق انسان ها دارند باطن بدطنیتشان همچنان رذل و قسی و جاهلیت زده است و با اسلاف و اعقاب ننگین خود مو نمی زنند و آل سعود آل ابی سفیان زمان است با همان  خوی درندگی و  ترکه هند جگر خواره بودن .

 

 دوم این که در دنیایی زندگی می کنیم که همه ارزش ها را می توان با دلار خرید می توان دهان  همه مجامع حقوقی و رسانه ها را با پول بست می توان جنایت کرد و به پشتوانه  دلار  درامان بود.  چراکه  سیاستمداران غربی ارزشهای دنیای مدرن و پسا مدرن را به ثمن بخس می فروشند واین پیامد طبیعی حذف معنویت از فلسفه ها و تئوری های سیاسی در جهان جدید است.


 و برخلاف ظاهر متضاد  سکولاریسم و تحجر و واپس گرایی که غیرقابل جمع خودرا نشان می دهند چون هردو در باطن ومعنا  ستیزی مشترکند که یکی از طبیعت و انسان باطنش را می ستاند و آن را نمی بیند ودیگری از دین گوهر ذایی می کند. لذا هردو در ظاهر پرستی به هم می رسند و پرستش مشترکشان گوساله زر و زور و تزویر می شود و به سوی این قبله سامری سر بر زمین می سایند و اگر دین در عربستان  اسیر جهالت کهن وجاه طلبی  اشرار سعودی است آزادی وعدالت وحقوق انسان نیز در غرب در بند  خود خواهی و سرمایه پرستی  جاهلیت جدید است.


 سوم این که مردم منطقه وبه خصوص عالمان و روشنفکران  باید ملتفت باشند که تا خود  با  تکیه بر قرائتی انسانی از دین و اسلام استبداد های قرون وسطایی را  در پرتو ایمان  و مجاهدت جمعی از مسند حاکمیت به زیر نکشند و نخواهند بهای بودن انسانی  و الهی را بپردازند باید تا ابد در  ظل ظلم و ظلمت مستبدان از جنس سعودی و سلفی و غیره ذلیلانه زندگی کنند.






تاریخ : دوشنبه 100/12/23 | 11:13 صبح | نویسنده : مرتضی زارعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.