• وبلاگ : رو به آسمان
  • يادداشت : دروغ گويي مدعيان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    با سلام
    بنا نداشتم ديگر مزاحمتي براي شما که حاضر به پاسخگويي شفاف بر اساس اصول وجدان بيدار الهي نيستيد، نظرم را ابراز نمايم؛ لکن با نوشتن اين متن اثبات کرديد که به راحتي نمکدان مي شکنيد و از مدار حق گويي خارج مي شويد، شما در مجله وزين پارسي بلاگ داراي 476 امتياز مي باشيد و نيک مي دانيد که همه نوشته هاي شما با شرع اسلام هماهنگ نيست و بعضا با انواع تهمتها و افتراها همراه بوده است و در همين مجله که با تهمت و افتراء به آن تاخته اي ، نوسته شما را برگزيده اند، پس تند نرويد و بصورت افراطي مدعي سلامت نفس خويش نباشيد، زيرا خود شکن بزرگترين بت شکن است.
    + عجب!! 
    سلام
    به جاي حرص و جوش، يه نگاهي هم به نوشته هاي اين سه سه چهارساله خودت بنداز.
    از اين چيزهايي که به ديگرون نسبت ميدي کم توي نوشته هات نيست نيازي هم به ذکر مصداق نيست خودت يه مروري بکني کافيه.
    خيلي راحت ميتوني بگي اين هم تهمت و افتراست و طفره بري. اگه اين حق را به خودت ميدي پس اين حق را براي ديگرون هم قائل باش مدعي محترم اخلاق!!!!!!!!!
    پاسخ

    سلام عليكم
    سلام با توجه به تاکيد مقام معظم رهبري (مدظله العالي) بر همت و عزم ملي مردم و مديريت جهادي گروه اينترنتي رهروان ولايت اقدام به راه اندازي صفحه ويژه براي اين موضوع مهم تحت عنوان «جنبش اينترنتي اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» کرده است. لذا از تمامي فعالان فضاي سايبر و فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن «لوگوهاي جنبش اينترنتي اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي ما را ياري فرمايند. شايان ذکر است، نام و نشاني پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هايي که در اين زمينه فعاليت کنند در صفحه ويژه پايگاه گروه اينترنتي رهروان ولايت منتشر خواهد شد.لذا خواهشمنديم پس از درج لوگو در سايت يا وبلاگ خود، در بخش نظرات « لوگوهاي جنبش اينترنتي اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» اطلاع دهيد. http://www.jonbeshnet.ir/news/27860