• وبلاگ : رو به آسمان
  • يادداشت : جديد الاسلام ها
  • نظرات : 1 خصوصي ، 6 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + وزنه سياسي 
    با سلام
    برادري که جنگ را به اقتضاي سن و سالت درک نکرده اي و بي محابا و افراطي از آقاي رفسنجاني دفاع مي کني! اين فردي که شما مدافع او هستي، سالهاست که از قطار انقلاب، خود را پياده کرده و در صف ليبرالها عليه مباني امام و انقلاب، بخاطر فرزندان ناخلف و بعضا رشوه گير و ضد انقلابش، ايستاده و امثال شما هم، سربازان چشم و گوش بسته و گاها مزد بگير افکار انحرافي رفسنجاني که از طلحه و زبير هم بدتر است، به دفاع برمي خيزيد و با تحليل و تفسير غير الهي و مخلوط کردن باطل با حق، زمينه سازي فتنه بر اساس کلام مولايمان علي (ع) فراهم مي کنيد و قصد داريد تا باطل را بر جامعه حاکم نماييد. اين را هم بدانيد؛ وقتي هاشمي جديدالاسلام ها را مطرح کرد منظورش اين بود "که رفسنجاني يعني انقلاب" و تفسير شما هم بر همان مبناست. پس آخرت خود را به دنيا طلبي رفسنجاني گره نزنيد و افراطي به دفاع اقدام نفرمائيد.
    پاسخ

    سلام عليکم
    + معين 
    سلام ، اين هم از خبرگزاري دولتي فارس :
    فارس گزارش مي‌دهد
    فرجام پرونده‌هاي رشوه‌دهي استات‌اويل و توتال به «آقاي بانفوذ»+اسناد

    بررسي اسناد رسمي متقن، ادعاي تبرئه شدن توتال و استات‌اويل از اتهام رشوه را باطل کرده و ثابت مي‌کند برعکس، اتهام هر دو شرکت اثبات شده و آنان نيز رسماً اين موضوع را پذيرفته‌اند.

    + معين 
    سلام ، شايد به اين خانواده بدبين باشم ، البته قبلاً طرفدار خود هاشمي بوده ام ولي اينک که خيلي چيزها برملا شده خودم را ملامت ميکنم که چرا به اينها خوشبين بودم ! آن چه را که در مورد اين خانواده و مخصوصاً مواضع فعلي آقاي هاشمي مي فهمم براي هيچ يک از سئوالاتي که در ذهنم هست پاسخي نميشنوم ، طرفداران دگمش تعريف و تمجيد و ساير مردم را مخالف ايده ها و کارهايش مي بينم ، به نظر شما چه کار بايد بکنم تا بدبيني ام برطرف شود ؟ بگويم همه ي اينها دروغ است ، قرارداد کرسنت و استا اويل و سازمان بهينه سازي سوخت و بودجه هاي دانشگاه آزاد و مآموري طولاني به انگلستان و ساندويچ خوردن صبيه و .... و سخنان تحريفي و تخريبي ايشان و ... همه و همه دروغ است ؟؟؟ اگر همه دروغ باشد ، هشت سال رياست بر پارلمان و هشت سال رياست بر قوه مجريه را که نميتوان دروغ پنداشت ! ماجراي جونيور را که ديگر بين المللي شده است و نمي توان دروغ پنداشت !.... لطفاً انصاف داشته باشيد و جواب سئوالات مرا بدهيد و نظر را خصوصي نکنيد تا من بتوانم از پاسخ شما مطلع شوم . ممنون ، موفق باشيد
    پاسخ

    سلام عليکم بعد از پايان رياست جمهوري آقاي هاشمي قوه قضاييه اعلام کرد که از اموال ايشان کم شده واضافه نشده است ازطرف ديگر کمک هايي که هاشمي ازپول شخصي خود در دوران مبارزه براي مبارزان خرج کرده درتاريخ ثبت است سخنان مقام معظم رهبري در تابستان 88 دردفاع از هاشمي وپاک دستي وگذشت وبخشش مالي وجاني درراه انقلاب نيز موجود است پرونده مهدي هاشمي هم اولا هنوز حکم قطعي درباره اش صادر نشده ثانيابه فرض ثبوت جرم ربطي به آقاي هاشمي ندارد تخلفي بوده که دردوره مديريت مهدي هاشمي دروزارت نفت رخ داده است موفق باشيد
    + منصور 
    احمد توکلي (نماينده تهران ) در پايان ضمن سنگين دانستن وزن اتهامات مهدي هاشمي، افزود: اتهامات اقتصادي مهدي هاشمي از اتهامات سياسي وي نه تنها کمتر نيست بلکه بيشتر و مهم‌تر هم هست.
    تا نظر شما چه باشد
    + معين 
    سلام ، همه را فرموديد ولي نگفتيد خود شما از کدام گروه هستيد ! سابقه جبهه و جنگ تان چقدر است ؟ جديدالاسلام ها را بايد چه کرد ؟ آيا نبايد جديدالاسلام ها نقشي در مديريت کشور داشته باشند ؟ آيا هرچه از اين مملکت توسط آقازاده ها بردند و خوردند و حيف و ميل کردند و در راه براندازي صرف کردند و نمکها را خوردند و نمکدان را شکستند و شعار مرگ بر اصل ولايت فقيه هم سر دادند و نه غزه نه لبنان را هم عربده کشيدند و ..... بس نيست ؟ اين تذهبون ؟ ... دعوت ميکنم به دادگاه آقازاده شان هم سري بزنيد! البته اگر راهتان دادند ! وصد البته اگر دادگاه درست دادخواهي کند !
    پاسخ

    سلام عليكم بنده زمان جنگ سنم اقتضاي حضوردرجنگ نمي داد(سال 67 بنده 13سال داشتم ) واز اين فيض محروم شدم ،سخن باجديد الاسلام هاي مدعي است كساني كه درزمان انقلاب وجنگ بالاي بيست سال بوده اند وحضوري نداشتند والان مدعي همه چيز شده اند ،اثباث ادعا هاي مطرح شده هم برعهده خودتان است وبا اگرهاي متعدد معلوم است كه به خيلي چيزها بدبين هستيد !موفق باشيد
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ دوشنبه 93 مرداد 13 نوشته شما با عنوان جديد الاسلام ها برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب هما و دبير سرويس آن محمد صادق خدايي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليكم از توجه عزيزان ممنونم