سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران جنگ که مدرسه می رفتم  هم کلاسی داشتم با فامیلی رجبی آن موقع ها وقتی نام منافقین ومسعود ومریم رجوی به میان می آمد من بر  رجبی حمل می کردم  وبا دیدن آن همکلاسی یاد رجوی ها می افتادم

راستش کلمه رجوی نا آشنا بود وتا مدتها فکر می کردم مسعود ومریم رجبی درست است این خاطره را به خاطر مشابهت فامیلی فاطمه رجبی با مریم رجوی ذکر کردم  چند سالی است که فردی در سیاست اظهار نظر وبلکه هتاکی های عجیبی می کند

به  نام فاطمه رجبی که علاوه برمشابهت در اسم با مجاهدین در شیوه گفتار ودیالوگ نیز به شدت شبیه آنها ست  اگر گفتارها وهتاکیهای رادیو مجاهدین در خاطر خوانندگان باشد به راحتی یکی بودن ادبیات وطرز گفتار و شیوه متهم کردن بی اساس وخود برتر بینی وپلشتی در سخن وزیر پا گذاشتن بدیهی ترین اصول اخلاقی وفحاشی را در رجبی  و مجاهدین می توان دید

به آخرین گفته او نگاه کنید ( هاشمی برای قدرت یافتن خود وهمراهانش می کوشید در سال 57 ) -1ویا (گفته های امام درباره هاشمی نقل از هاشمی وهمراهان اوست ) -2-ببینید وقتی تعصب ولجاجت وجهالت چشم کسی را کور می کند

روشن ترین مسائل راانکار می کند گفته های امام در صحیفه وصداوسیما موجود است وکسی نمی تواند سند سازی کند در واقع با چنین افرادی با زبان منطق ودلیل نیز نمی توان سخن گفت همان طور که با مجاهدین خلق چنین زبانی بی فایده بود فقط باید 

عاقبت مجاهدین خلق   به اینان متذکر شد شاید عبرت گیرند

1- خبرانلاین

2- خبرانلاین

 






تاریخ : یکشنبه 89/5/10 | 10:15 عصر | نویسنده : مرتضی زارعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.