سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پس از آن که الیاس نادران، نماینده اصولگرای مجلس روی آنتن زنده سیما در برنامه دیروز، امروز ، فردای پنجشنبه شب، معاون اوال احمدی نژاد را به فساد اقتصادی متهم کرد، امروز رییس دولت به دفاع تمام عیار از معاون اولش پرداخت و ضمن متخلف خواندن نادران، «متهم کردن کسی که حضور ندارد» را "خیلی بد" خواند.

وی افزود ، اگر کسی مدرکی دارد باید آن را به دستگاه قضایی بدهد و این در حالی است که توکلی، نماینده نزدیک به نادران اعلام کرد سه قاضی عالیرتبه به اتفاق اتهام رحیمی را قطعی می‌دانند و عدم احضار وی صراحتاً با قانون اساسی ناسازگار است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، رئیس جمهور گفت: اینکه یک نفر بیاید در یک برنامه زنده تلویزیونی به معاون اول رئیس جمهور تهمت بزند خلاف همه قوانین کشور است. 

دکتر احمدی نژاد در پایان جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره مسائل مطرح شده در مورد معاون اول رئیس جمهور افزود: قاعدتا کسی که اتهام می زند باید یک دلیل و مدرکی داشته باشد.

وی گفت: من این را یک حرکت سیاسی می دانم که متاسفانه با بی تقوایی همراه است.( سایت عبرت)

جالب است این جملات  کسی است که در انتخابات گذشته بدترین اتهامات را بی دغدغه ومانع در یک مناظره زنده وحساس وپر مخاطب علیه سابقون انقلاب مطرح کرد

وسی سال انقلاب اسلامی را زیر  سئوال برد حال از یک طرح اتهام وشبهه با درجات بسیار نازلتر ی که به همکار ایشان وارد شده این چنین برآشفته گشته واز اخلاق وتقوی سخن می گوید

کسی نیست بپرسد مگر آن چه جناب عالی نسبت به آقای هاشمی وناطق ودیگران گفتید در برنامه زنده نبود ؟ مگرآ نها در مناظره حضور داشتند ؟مگر اتهامات در دادگاه اثبات شده بود ؟

جناب رییس دنیا دار عقوبت است وکسی که باد بکارد طوفان درو می کند تازه این ها از نتایج سحر است باش تا صبح دولت بدمد.








تاریخ : دوشنبه 89/10/20 | 12:13 صبح | نویسنده : مرتضی زارعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.