سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمامیت خواهان که فکر می کنند دراین سالها اکثر نهاد های مهم قدرت وتصمیم گیری را دراختیار گرفته اند برای تسخیر آخرین نهاد ها نیز خیز برداشته اند از این رو در ایامی که به جلسات  سالانه مجلس خبرگان نزدیک می شویم برای تغییر در ریاست خبرگان تلاش می کننند

براستی چرا چنین شده است ؟جامعه وانقلابی که بنا بود در چارچوب وپناه قانون اساسی همه  وفاداران به اسلام وانقلاب در آن حضور داشته باشند این قدر تنگ وتند شده که حتی یاران صدیق واستوانه های استوار انقلاب درآن تحمل نمی شوند ؟

 ونظام وکشور به سمتی می رود که فرزندان انقلاب ودلسوزان حقیقی از آن کنار گذاشته می شوند ؟ آیا همان قاعده معروف انقلاب فرزندان خود را می خورد در جریان است ؟وجالب این که کسانی امروز متولی وداعیه دارا انقلاب شده اند که در مبارزات نقش چندانی نداشته اند ورنگ زندان را هم ندیده ا ند

کسانی که نه تنها یار وفادار امام نبوده اند بلکه گاه حکم های جهادی امام را در زمان ستم شاهی شکسته اند چراکسانی که در حیات امام در انزوا بودند امروز میدان دار شده اند ؟

چه اتفاقی افتاده که متفکران بزرگی چون آیه الله جوادی آملی که سفیر پیام تاریخی امام بود امروز از طرف بی بصیرتان حقیقی به بی بصیرتی متهم می شود ؟ چرا اهل بیت امام در جشن انقلاب در غربت وغیبت است ؟

این ها سئوالاتی است که اندیشه به آنها در این روزها خالی از لطف نیست توفیقی شد در نوشته بعدی در حد بضاعت جوابهایی به این سئوالات می دهیم واز خوانندگان عزیز انتظار دارم در یافتن پاسخ با نظر دادن یاریم کنند .

 






تاریخ : دوشنبه 89/11/18 | 12:49 صبح | نویسنده : مرتضی زارعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.