سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

  • دامنه شبهات تاریخی گستره وسیعی ای را تاکنون از زیر سوال بردن تصمیمات امام تا القاء ناکارآمدی روحانیت و از زیر سوال بردن نماد فقهی و سیاسی اندیشه امام راحل(ره) در مجمع را تا تشکیک در جایگاه رفیع «مجلس» شامل شده و به موازات آن نیزاز زیر سوال بردن فقیه منصوب رهبری در قوه قضائیه و حرمت شکنی «مراجع معزز» نیز غافل نشده اند!
  • سوالی که به ذهن متبادر می شود این است آیا ممکن است روزی دامنه این شبهه افکنی های تاریخی به چگونگی انتخاب رهبر معظم انقلاب در سال ???? منتهی شود؟
  • شاید روزی «متصلان به ولایت بالاتر» بتوانند شبهاتی را که سال ?? کیهان علیه انتخاب رهبری زمزمه کرد را از تریبون مجلس خبرگان رهبری فریاد کنند ولی قطعا آن روز تا هاشمی رئیس خبرگان است از راه نمی رسد
  • شبهاتی که رسماً به استناد ضمیر فاعل «می گویند» مدعی تلاش مشترک آیت‌الله خامنه‌ای و حاج سید احمد آقا و آیت‌الله هاشمی در انتخاب«فرد مورد نظر» شد؟! و به استناد همان ضمیر فاعل « می گویند » حتی حذف شرط «مرجعیت» در قانون اساسی را در همین راستا ارزیابی کرد!؟

جریان «بی‌باک» را باکی از هیچ شبهه افکنی نیست؟ دامنه این شبهات گستره وسیعی ای را تاکنون از زیر سوال بردن تصمیمات امام دردفاع مقدس ومدیریت جنگ  تا القاء ناکارآمدی مدیریت ارشد روحانیت در? دهه گذشته و از زیر سوال بردن نماد فقهی و سیاسی اندیشه امام راحل(ره) در مجمع تشخیص مصلحت نظام را تا تشکیک در جایگاه رفیع «مجلس شورای اسلامی» در ساختار نظام شامل شده است و به موازات آن نیزاز زیر سوال بردن فقیه منصوب رهبری در قوه قضائیه و حرمت شکنی «مراجع معزز» نیز غافل نشدند و در لابلای آن نیز از زیرسوال بردن شخصیت امام با شبهه تحمیل پذیری از اشخاص نیز اباء نکردند!   سوالی که اینجا به ذهن متبادر می شود این است آیا ممکن است روزی دامنه این  بی باکی «جریان بی‌باک» در شبهه افکنی های تاریخی  به  چگونگی انتخاب رهبر معظم انقلاب در سال ???? منتهی شود ؟ و سوال مکمل ان این است که یکی از مهم ترین موانع تحقق چنین روزی در مجلس خبرگان رهبری در طول ?? ساله گذشته آیا کسی جز آیت الله هاشمی رفسنجانی بوده است ؟


 شبهاتی که آتش تهیه آن را کیهان در سال ???? در مصاحبه با آیت‌الله هاشمی ریخت و رسماً به استناد ضمیر فاعل «می گویند» آیت‌الله خامنه‌ای و حاج سید احمد آقا و آیت‌الله هاشمی را به همدستی در انتخاب «فرد مورد نظر» متهم کرد؟! و حتی حذف شرط «مرجعیت» در قانون اساسی را در همین راستا ارزیابی کرد!؟ که البته پاسخ های شایسته اش را همان موقع دریافت کرد و خاموش شد.

  اکنون به یمن بی‌باکی «مکتب ایران» در زیر سوال بردن تاریخ نظام بهترین مجال و فرصت برای ایشان به عمل آمده که با شانتاژ خبری آیت‌الله هاشمی را از راس مجلس خبرگان رهبری –به خیال خام خود- دور کرده و مقدسه‌ای فراهم کنند تا شاید روزی «متصلان به ولایت بالاتر» بتوانند شبهاتی را که سال ?? کیهان علیه انتخاب رهبری زمزمه کرد را از تریبون مجلس خبرگان رهبری فریاد کنند تا کام دل  «جریان بی‌باک» و «کیهان» و مکتب ایران را یک جا فراهم کنند. روزی که به یقین بر ایشان ثابت شده که تا هاشمی رئیس خبرگان است از راه نمی رسد .

شبهات کیهان در سال ?? برچگونگی انتخاب رهبر معظم انقلاب که در ذیل می آید همان بغض ناکام ?? جریان «بی باک» است که اکنون امید آن دارند در فضای اتهام زنی رسانه ای بی مرز «مکتب ایران» که هر شانتاژ خبری را مجاز نموده حتی از طرح و بسط خبر دروغ تمایل یار دیرین آیت الله هاشمی برای ریاست مجلس خبرگان  هم اباء نداشته باشند. شاید بهتر آن باشد که به جای رنجانیدن قلب هم پیمانان دیرین انقلاب جریان «بی باک» کاندیدای خود را برای ریاست مجلس خبرگان رهبری در افکار عمومی به بوته آزمایش و سنجش بگذارند؟ که فرمود: " النجاه فی الصدق" :

 

 

* بخش از مصاحبه کیهان با آیت الله هاشمی رفسنجانی پیرامون چگونگی انتخاب رهبری






تاریخ : دوشنبه 89/11/18 | 2:8 عصر | نویسنده : مرتضی زارعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.