سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

درهفته دفاع مقدس هستیم هفته ای که بهانه ای دست می دهد تا به سالهای پرخاطره و خطر دفاع جانانه ملت مسلمان ایران بیاندیشیم و روزهای خون و آتش و عشق و شکوه و صفا و سادگی و یکدلی به یاد آوریم  روزهایی که به ظاهر سخت و پرمخاطره بود ،اما یک خلوص و پاکی و همدلی بی نظیر درجای جای ایران اسلامی حاکم بود.

ایامی که به جای مدرک و مسند و مقام ،درک و درد و قیام ارزش داشت سالهایی که زندان دیده ها و زجر کشیده ها و مردان خط مقدم حرمت وقداست داشتند روزهایی که رنگها و و نقشها  وادا ها و ادعاها  خریداری نداشت  فقط یک رنگ گواهی خلوص بود آن هم رنگ سرخ خون بود . 

سالهایی که سرداران سرمست عشق خدا از مصاحبه و دوربین وچهره شدن می گریختند مبادا خلوص بلورین دل ملکوتیشان ترک بردارد روزهایی که چون ادعای ولایت ودینداری با سند سرخ خون اثبات می شد هرکسی را یارای ریاکاری و ظاهرسازی نبود.

وامروز درزمانه ای گرفتارامده ایم که نه تنها فرار ازمصاحبه و ترک خودنمایی دیگر ارزش نیست بلکه دربرابر دوربین و مناظره تبلیغاتی ریختن آبروی سابقون ومردان مبارزه و جنگ افتخار و مقام ومسندآوراست در فضایی قرارگرفته ایم که به راحتی دروغ می گوییم ودروغ هارا باورمی کنیم.

میدان داران آن روز از گفتن حقایق منتسب به خود ابا داشتند که مباداغل و غرور  د ل آسمانیشان را آلوده کند  آن روز مردان عمل کردارشان را با حیای اخلاصشان می پوشاندند و صد کردار داشتند و نیم گفتار نداشتند  و  مدعیان امروز ، بی عمل  صد گفتار دارند و نیم عمل ندارند  بگذرم که سخن بسیاراست وسینه تنگ یادش بخیر .

 

                                                                       








تاریخ : پنج شنبه 91/6/30 | 2:14 عصر | نویسنده : مرتضی زارعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.