سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در این وبلاگ بارها درباره  درایت و سیاست وحکمت آیت الله هاشمی مطلب نوشته شده است واز کسانی که نسبت به تخریب ایشان همت وشاید ماموریت دارند انتقاد شده است ودلائل خود رانیز آورد ه ایم

 سخنرانی ذیل که درسال 1348توسط  آقای هاشمی ایراد شده گواه دیگری بر عمق اندیشه وسیاست دینی ایشان وهمین طور شناختن مخالفان امروز ایشان که مبتکر مکتب ایرانی هستند می باشد دراین سخنرانی افشاگری علیه پهلوی دوم است اما مشابهت های رفتاری بین تیلیغات شاه وجریان انحرافی به واقعیات مهمی اشاره دارد که امیدوارم مایه بصیرت همه ما گردد.

خدعه اسلام ایرانی  

 خدعه اسلام ایرانی یکی از این طرحهاست ، اگر نتوانند اسلام را به ایران وارداتی القاء کنند از مسیر دیگری وارد می شوند و آنهم معرفی ایران به عنوان ناجی اسلام با اسلام ایرانی است و  چه شرایطی بهتر از این برای اسرائیلی ها که کسی با ظاهر مقدس نمایی و شعار مقدسات بیاید و بعد با تبلیغ کوروش کبیر علم اسلام ایرانی را بالا ببرد و از همین مسیر زمینه تفرقه مسلمانان را فراهم کند و با شعارهای تند باعث دشمنی ایران و کشورهای عربی شود چرا که اگر ایران و اعراب زیر چتر اسلام وحدت پیدا کنند ، قطعا منافع اسرائیل به خطر خواهد افتاد.

* ممکن است سوال کنید این‌ها افراد چه کسانی هستند قطعا و بدون شک باید بگویم این‌ها دست‌های استعمار در راستای منافع اسرائیل هستند.

*دین اسلام مرز جغرافیایی مشخصی ندارد. کشورهای مسلمین شامل وطن تمام مسلمانان جهان است. اسراییل دو میلیون نفر بیشتر نیست. الان برای گرفتن و تصرف سرزمین مسلمانان مشغول جنگ است. این کشورها به منزله سرزمین همه مسلمانان است.

* منشا اظهارات من مطالعه بیست جلد کتاب تاریخی است مهم ترین جریانات انحرافی با لباس مقدسات جلو آمده اند مثلا در صدر اسلام شخصی به نام کعب‌الاحبار یهودی که در ظاهر و زمان حکومت عمر ، مسلمان شده بود، کلیه خرافات تورات را به اضافه آنچه که در مغز خودش بود به وسیله ابوهریره به نام روایات و احادیث در جامعه مسلمان آن روز نشر داد. ابن عباس و عبدالله سلام از جاعلین روایات ساختگی بودند. منظورم این است که وقتی به دقت به تاریخ بنگریم، می‌بینیم انگشت یهودیان در این کارها دخیل بوده و توسط اشخاصی که نام بردم و به ظاهر مسلمانی خود را نشان می‌دادند، نشر خرافات و انحرافات را در کانون اسلامی تزریق می‌کردند.

* ناصرالدین شاه در تکیه دولت عزاداری برقرار می‌کند، ملکه‌های دربار در مجلس عزا شرکت می‌کنند، برای اغفال مردم روضه سیدالشهداء راه می‌اندازند در همان زمان نفت را به خارجیان می‌دهد، امتیاز معادن را می‌دهد، دریا را می‌دهد، جنگل‌های طبیعی را می‌دهد تا امروز که نفت را می‌برند.

*ما هر کجا که برویم انحراف می‌بینیم. مثلاً انسان از تهران به قم می‌رود برای زیارت، قم که چیزی ندارد، شهری است مذهبی. فقط در قم حوزه علمیه است که الحق خیلی خوب پیشرفت نموده، ولی همان دستهای استعمار نخواهند گذارد جلو برود و پیشرفت حوزه علمیه را از بین خواهند برد.

منبع : کارنامه و خاطرات هاشمی‌رفسنجانی (دوران مبارزه)

گزارش شماره 1378/ه.ش مورخ 1347/10/27 و 1318/ ه.ش مورخ 1349/11/20 ساواک

 ناشر: نشر معارف انقلاب-1386






تاریخ : جمعه 91/6/31 | 5:12 عصر | نویسنده : مرتضی زارعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.