• وبلاگ : رو به آسمان
  • يادداشت : شاهكار هاشمي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مخالف تعصب 
    «احمدي نژادي كه امثال جناب عالي سنگشان را بر سينه مي زنيد كساني بودند كه بيشترين تقابل را با مرجعيت وروحانيت اصيل داشتند ودر قول وعمل به دنبال اسلام منهاي روحانيت بودند فتامل اخوي»
    حالا ديديد که فقط با تهمت و فرافکني کارتون را پيش ميبريد؟ من نه سنگ احمدي نژآد را به سينه ميزنم نه مثل شما سنگ هاشمي را. من به عنوان يک خواننده وبلاگ شما که شانسکي پيداش کردم فقط يه سؤال کردم و اون دليل حمايتهاي مقام معظم رهبري (دام ظله) ـ که همه ما و شما بايد سنگشون را به سينه بزنيم ـ از دولت قبل بود. اين سؤال منطقي جواب منطقي ميخواد و نيازي به آسمون و ريسمون بافتن و تهمت و افترا زدن نداره.
    شما هم که مثل رئيس دولت تدبير و اميد!!!، منتقدان را کم سواد و متحجر و کوته نظر و ... خطاب مي کنيد و خودتون و موافقهاتون را دکتر و پروفسور و عالم و روشنفکر.
    بنازم به اين منطق مدبرانه و اميدوار کننده.
    باز هم منتظر جواب منطقي و عدم فرار و طفره و بدون تهمت شما مي مونم
    پاسخ

    هزينه كردن از رهبري در مباحثات ومجادلات فكري وسياسي نشانه ضعف منطق واستدلا ل است شما يا موافق دولت احمدي نژاد هستيد يا مخالف در هردو صورت بايد دليل خودرا مطرح كنيد نه از رهبري هزينه كنيد كاري كه رييس دولت سابق زيركانه مرتكب آن مي شد وبا مسئوليت گريزي همه مشكلات را به نام رهبري تمام مي كرد درحالي كه فرد مسئوليت شناس چه رييس وچه غير آن بايد مسئوليت اقدام وانديشه خودرا خود به عهده بگيرد وقت داشتيد مقاله بنده تحت عنوان مسئوليت مذاكرات با من است را درآرشيو نوشته هاي حقير مطالعه كنيد ، بنده قصد توهين نداشتم فقط برخي جملات شما كمي عصبانيم كرد واگر توهيني شده عذر مي خواهم موفق باشيد موفق باشيد