• وبلاگ : رو به آسمان
  • يادداشت : نقد حال
  • نظرات : 0 خصوصي ، 10 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + يک نفر يا يک ميليون!!! 
    اولا عليکم السلام.
    ثانيا در روايات خيلي چيزهاي ديگر هم آمده و از جمله مهمترين آنها اين است که اقتدا به يک فتنه گر و حامي فتنه، نه تنها مقبول نيست بلکه صحت آنرا هم زير سؤال مي برد. فرقي هم نمي کند که جمعيت حاضر، يک نفر باشد يا يک ميليون نفر.
    به ويژه اينکه با ديده شدن مظاهر علني فسق و فجور (نماز مختلط دوست پسر و دختر، نماز با کفش و ...) و آتش تهيه خطبه هاي ايشان جهت اغتشاش و آشوب و ادامه فتنه اي که با خون دل و تلاش مقام معظم رهبري يک ماه قبل از آن (29 خرداد 88) فرو نشسته بود حيثيت نماز جمعه هم لکه دار شد و جالب اينکه از آنروز تاکنون ايشان جرأت آفتابي شدن در کسوت امامت جمعه را ـ علاوه بر صلاحيت آن ـ از دست دادند. اين را از سخنان خود ايشان و اطرافيانشان هم مي توانيد بفهميد.
    و نکته سوم اينکه من آمارگير نيستم و ادعايي هم ندارم و شما هم به احتمال زياد نيستيد اما اگر واقعا بحث آماري داريد چرا نگاهتان را بر جمعيت چند صدهزار نفري که نه فقط در يک خطبه بلکه در هر خطبه مقام معظم رهبري (نماز هاي جمعه، عيد فطر و...) و به ويژه در همان خطبه 29 خرداد معظم له شرکت مي کنند، مي بنديد. نکند حب آقاي هاشمي، شما را هم مثل ايشان از جاده ولايت منحرف کند!!!!!
    پاسخ

    عليكم السلام دانستن آداب سخن وتحليل واستدلال بد نيست ،بحث در اقبال بود نه فتواي به صحت اقتدا يا عدم آن وحكم به فسق وفجور ديگران !اين حربه تكفيري هاست تا در منطق كم مي آورند دست به تكفير مي زنند وبعد حذف فيزيكي اما نحن ابناء الدليل ،جايگاه ويژه وخاص مقام رهبري را با ديگران مقايسه نكنيد سخن درباره خطبه هاي ايشان نبود بلكه معمول خطبه خوان ها مطرح بودند از آن جا كه درنظر مردم ولايت فقيه مقامي فراجناحي است همه سلايق به آن پايبند وراغب هستند ودرباره جمله آخر شما فكر نمي كنم ولايت مدارتر ووفادارتر از از هاشمي به جايگاه رهبري دركشور بتوانيد پيدا كنيد موفق باشيد موفق باشيد