• وبلاگ : رو به آسمان
  • يادداشت : آقاي مصباح ونظرات امام
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + وبلاگ نويس 
    " يعني نظر واقعي امام چيز ديگري بوده است !وامام صادق وشجاع به پنهان کاري وبه نوعي سياسي کاري متهم مي شود ؟! سئوالي که مطرح است اين که چرا برخي براي تحميل نظرات خود بر انديشه هاي امام تا جايي پيش مي روند که صداقت وصراحت امام عزيز را زير سئوال مي برند"
    آقاي هاشمي: امام با حذف شعار مرگ بر آمريکا موافق بود اما بخاطر شرايط آنوقت، اعلام آنرا به صلاح نميدانست.
    آقاي نويسنده محترم به نظر شما اين جمله اي که گفته ايد بهتر نيست خظاب به جناب هاشمي هم بنويسيد (که اتفاقا بخاطر نزديکي بيشتر با امام(ره) مسئوليت سنگينتري دارند و لغزشهاي اينگونه افراد، بزرگتر از ديگران است)؟؟؟؟
    آيا جزء به جزء سؤالات شما بر فرض که درباره سخنان و ديدگاههاي آقاي مصباح وارد باشد درباره نظرات و سخنان آقاي هاشمي وارد نيست؟ حالا يکبار ديگر جملات خود را بخوانيد:
    ( يعني نظر واقعي امام چيز ديگري بوده است !و امام صادق وشجاع به پنهان کاري وبه نوعي سياسي کاري متهم مي شود ؟! سئوالي که مطرح است اين که چرا برخي براي تحميل نظرات خود بر انديشه هاي امام تا جايي پيش مي روند که صداقت وصراحت امام عزيز را زير سئوال مي برند")
    پاسخ

    متاسفانه شانتاژ خبري و تحريف شد. همين که بقيه‌اش را دفتر حفظ آثار امام گفتند. ايشان به صداوسيما دستور داد مردم در شعارها مي گويند ولي شما پخش نكنيد، چون آن زمان جانشين ايشان در نيروهاي مسلح بودم، به من فرمودند درست نيست در ميدان‌هاي رژه، پرچم آمريکا را بگذارند و از روي آن رژه بروند. من هم دستور دادم که همه را پاك کردند. خودم به امام نامه نوشتم مساله آمريکا را در حيات خودتان حل کنيد و اين بعد از شما براي مسئولان مي‌ماند. من هفت، هشت مورد را از ايشان خواستم اين يکي را عمل نکردند. يکي، دو مورد را قبول نکردند. موضوع عربستان را خواستم، ايشان قبول کردند که ما حج را برگردانيم. شوراي نگهبان را گفتم كه مجمع تشخيص مصلحت نظام را تاسيس کردند. در نامه‌اي که نوشتم، هفت خواسته بيان کردم که چهار، پنج مورد را عمل کردند و يکي، دوتا هم ماند.آخرين سخن آقاي هاشمي درباره خاطره شعار مرگ برامريکا درمصاحبه با آرمان به نقل از سايت انتخاب