• وبلاگ : رو به آسمان
  • يادداشت : آقاي مصباح ونظرات امام
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + وبلاگ نويس 
    شما هم درباره مرگ بر آمريکا چيزي نگفتيد؟ و درواقع براي طفره رفتن از تناقضي که در سؤال قبلي بنده مطرح شده بود مانند هم قطاران خود بحث مرگ بر شوروي را مطرح مي کنيد. خود امام (ره ) هم در زمان حيات خود به اين طفره رفتن اشاره فرمودند: "يک دسته شوروي را طرح مي‌کردند تا آمريکا منسي بشود" (60/4/13)
    امام اگر تاکتيک را در برابر شوروي عوض کردند آنرا اعلام و عملي هم کردند و پنهانکاري نکردند تا يک روز کساني پيدا شوند و بگويند بله امام موافق بودند يا مخالف بودند و ما خبر داشتيم و ديگران خبر نداشتند و امام هم صلاح نميدانستند بگويند!!!
    درباره مرگ بر آمريکا هم وقتي امام تا آخرين لحظات عمر، نظرشان عوض نشده بود نبايد به ايشان اتهام زد که نظرشان عوض شده بود اما .... که در واقع زير سؤال بردن صداقت و يکرنگي و عدم رودربايستي امام با مردم است آن هم در مسأله اي چنين با اهميت.
    و اگر قرار باشد روزي رفتار ما با آمريکا هم مانند شوروي باشد تصميم در اين باره فقط در اختيار جانشين به حق امام، حضرت آيت الله خامنه اي است و موضع ايشان درباره آمريکا که در واقع همان موضع امام و نظام اسلامي است تا امروز عوض نشده و حتي در سخنراني هاي اخير ايشان که چند روزي بيشتر از ان نگذشته قابل مشاهده و درک است.
    پاسخ

    با بخش آخر سخن شما موافقم كه اين اختيار مخصوص رهبري است ،وجواب دادن به باقي سخنان را هم مجادله بي حاصل مي دانم مويد باشيد