• وبلاگ : رو به آسمان
  • يادداشت : اعتدال ودشمنانش
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    عرض ادب
    جناح من خط رهبري است ولا غير..به همين خاطر مي گويم سليقه ا بوده..چون تا بحال خط پارسي بلاگ هم خط رهبري بوده
    موفق باشيد.
    پاسخ

    خط رهبري را نبايد انحصاري وبسته معنا کنيم مويد باشيد
    باسلام
    اولين بارهست که ميبينم پارسي بلاگ سليقه اي عمل کرد و از حرفهاي خاص و گروه خاص حمايت ميکندو گرچه مي توان حرفهاي شما را حرفهاي دوپهلو که در عين حالکه ميخواهيد بگوييد از حزب خاص حمايت نميکنيد و حرفهايتان بويدموکراسي مي دهد"چهارچوب نظام ودرانتخابي مردمي بر کرسي مسئوليت نشسته دور از اخلاق وعدالت است "مخصوصا اين جمله که چقدر آشناست ،ولي بايد گفت دقيقا از حزب خاص حمايت کرديد...
    چرا وقتي مردم باپاي خودشان رفتند به دولتي که شما منتقد جدي آن هستيد حرف از دموکراسي نزديد...
    از پارسي بلاگ بعيد بود....

    پاسخ

    سلام پارسي بلاگ سليقه اي عمل نكرده بلكه خواسته انعكاس دهنده نظرات مختلف باشد كه كار درست فرهنگي هم همين است ،انتقاد بنده هم از موضع فرهنگي بوده نه سياسي و انتقاد من به دولت قبل از جهت عملكرد دولت بوده ولاغير ،لابد ازنظر شما اگر پارسي بلاگ فقط بلندگوي جناح محبوب شما باشد كار بعيدي نكرده است ؟!
    + حسن 
    با سلام مجدد
    اينکه چه چيزي نقد است و چه چيزي تخريب، چندان هم به قبول داشتن يا نداشتن شما بستگي ندارد. مطالب در اين زمينه آنقدر داريد که شايد مثال آوردن از غير آنها راحتتر باشد.
    به هرحال حتي اگر مطالب، به قول شما نقد هم باشد باز هم خيلي از اشکالاتي که به ديگران ـ در نقد دولت فعلي ـ ميگيريد بر خودتان هم وارد است.
    "خود شکن آيينه شکستن خطاست"
    پاسخ

    سلام عليكم
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ سه شنبه 93 فروردين 26 نوشته شما با عنوان اعتدال‌و طعنه‌هاي‌ناروا برگزيده شده و در جايگاه تيتر دو در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب هما و دبير سرويس آن محمد صادق خدايي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليكم از توجه عزيزان مجله خصوصا سركارخانم هما وآقاي صادق خدايي ممنونم مويد باشيد
    + حسن 
    با سلام
    حرف درستي زده ايد اما همه ما بايد اصلاح را از خود شروع کنيم. نگاهي به مطالب خود در نقد و بلکه تخريب دولت سابق و سياستها و اقدامات آن بيندازيد و بعد دوباره اين جمله خود را مرور کنيد که گفته ايد:
    "چرا برخي از ما در مواجهه با تفکر رقيب وسليقه اي که نمي پسنديم آسمان وريسمان را بهم مي بافيم وبه هر رطب ويابسي متوسل مي شويم تا تفکر مقابل را نه فقط نادرست بلکه عين فساد ومفسده وعين باطل جلوه دهيم ؟"
    پاسخ

    سلام عليکم بنده منتقد جدي دولت سابق بوده وهستم اما تخريب را قبول ندارم اگر موردي را تخريب مي دانيد مثال بزنيد ،البته خودرا هم کاملا مبري نمي دانم ان النفس لاماره بالسوء، انشالله که به تعبير شما همه موفق باشيم اصلاح را ازخود شروع کنيم
    سلام عليکم
    دوست عزيز، از اينکه در خصوص اعتدال و فرهنگ ديني مطالبي را مطرح نموديد، خوشحالم و دست شما درد نکند، حقير به نوبه خود با اعتدال مشکلي ندارم ، وليکن اعتقادم بر اين است که اصول و مباني نظام اسلامي و شرايط کارگزاران آن مشخص است و نمي شود با شعار اعتدال افراد موثر در فتنه سال 88 را در مسئوليتهاي مهم کشوري بکار گيري نمود و شاهد خيانتهاي آنها باشيم، در حکومت علوي پذيرفتني نيست که معاون اول رئيس جمهور نظام اسلامي، وقت بيت المال را صرف حضور در حزب کارگزاران سازندگي نمايد، اين گزينشها و اعمال و رفتار در حکوت ديني مردود است، و اگر فرد مورد قبول من هم چنين رفتار خلاف اصول انقلاب اسلامي را انجام دهد، ناپسند و محکوم است.خداوند هميشه نگهدارت. «وزنه سياسي»
    پاسخ

    سلام عليکم ورحمه الله از اظهار نظر ولطف شما ممنون ،درزمينه مواردي که ذکر کرده ايد ملاک بايد عمل به قانون باشد ونه برخورد سليقه اي وهر مسئولي از قانون تخطي کند بايد مواخذه شود ،مويد باشيد