سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سال هاست که برخی مدیران وسیاستمداران با  سوء استفاده از معارف ومواریث دینی وشیعی سخنانی را برزبان جاری می کنند که غیر از به بازی گرفتن اصول واعتقادات عنوان دیگر برآن نمی توان نهاد

آخرین مورد آن تعابیری است که احمدی نژاد درباره چاوز به کار برده است این که او با مسیح بازخواهد گشت وجزو صالحان است وشهید است وامثال آن تعابیری که نشان می دهد گوینده یا نمی داند چه می گوید ؟

ویا عامدا اعتقادات بلند دینی را به سخره گرفته است این که چاوز انسان مبارز وضد استعمار وامریکا بود بحثی درآن نیست اما این چه ربطی به اعتقاد مهم رجعت در بازگشت صالحان دررکاب حضرت مسیح وامام زمان علیه السلام دارد ؟

همراهی حضرت مسیح وامام عصر آرزوی عارفان ومقربان مقدس بوده است  چرا این گونه مقامات شامخ را این قدر تنزل داده وبه پای سیاست بازی ها ریخته می شود ؟ براستی چرااین روزها  هر رطب ویابسی  به موضوع انتظار ومهدویت وصل می شود از انتخابات داخلی گرفته تا مرگ ومیرهای سیاست مداران خارجی ؟

و چرا معارف حیات بخش وسازننده شیعه  خرج جهالت وتوهمات وژست های سیاسی می شود ؟آیا این جز وهن وسست کردن مبانی واصول بلند وانسانی شیعه نتیجه ای را به دنبال خواهد داشت؟

عالمان واسلام شناسان نیز نباید با سکوت مصلحتی مهرتاییدی بر این حرفهای سست وبی منطق بگذارند وتاسف بارتر این که عین این جملات جاهلانه ومتوهمانه در خبر صداوسیما نقل می شود ودر تریبونی که بسیاری مواقع سخنان به حق مراجع وعالمان دردمند سانسور می شود اما چنین سخنان سستی منتشر می شود






تاریخ : چهارشنبه 91/12/16 | 3:26 عصر | نویسنده : مرتضی زارعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.